Bỏ qua điều hướng
CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI PHÁP CÔNG NGHỆ HQG

WD WD5000BPVT/R 500GB 5400 RPM 8MB Cache SATA 3.0Gb/s 2.5″ Internal Notebook Hard Drive

SKU: 9SIB63NGTB3305Thương hiệu: KHAC
Còn hàng· Giao hàng sau 3 ngày
2.048.475 ₫

Giá chưa gồm VAT 8% · Đã gồm VAT: 2.212.353 ₫ / sản phẩm

Điện ước tính: 47 kWh/tháng · ~152.100 ₫/thángTính TCO chi tiết
Tạm tính: 2.048.475 ₫
Bảo hành 36 tháng
Chính hãng
Giao sau 3 ngày
Toàn quốc
Hỗ trợ kỹ thuật
24/7 qua hotline
Hoá đơn VAT
Đầy đủ, đúng hạn

Mua càng nhiều, giá càng tốt

Bảng đơn giá theo số lượng đặt mua
Số lượngĐơn giáTiết kiệm
1–2 máy2.048.475 ₫—
3–9 máy1.987.021 ₫−3%
từ 10 máy1.925.567 ₫−6%

Giá trên chưa gồm VAT. Đơn từ 20 máy trở lên hoặc kèm dịch vụ triển khai, gọi 1900 636 106 để có mức riêng.

Muốn mua giá tốt hơn?

Để lại số điện thoại, bên em gọi ngay khi mặt hàng này giảm giá. Không dùng số của bạn cho việc khác.

Cần ngay? Gọi 1900 636 106.

Máy lắp vừa linh kiện này

tham khảo theo thông số trên tên hàng

Mô tả sản phẩm

With available SATA interface, WD Scorpio Blue drives offer high-performance, low power consumption, and cool operation, perfect for notebooks and other portable devices. Pick the drive that suits your needs with the confidence in knowing that all WD Scorpio Blue drives are built to the highest standards of quality and reliability.

  • neweggHigh Performance Hard DriveThe bare drive features a high performance 5400 RPM hard drive with a total capacity of 500GB so you can store your movies, music, applications and documents for easy sharing with your friends and even back up your system.
  • neweggLow power consumptionState-of-the-art seeking algorithms optimize the way the drive seeks for data, which significantly improves power consumption.
  • neweggUltra cool and quietIn a notebook drive, silence is golden. WD’s exclusive noise reducing technologies yield one of the quietest 2.5-inch hard drives on the market.
  • neweggDesigned for various applicationsWD Scorpio Blue has a portfolio of drives to satisfy all your portable computing needs. These drives are available in multiple z-heights including the 9.5 mm industry standard, 7 mm for use in thin notebooks and compatible with mainstream systems, and 12.5 mm primarily for external enclosures.
  • neweggReliableWD’s SecurePark parks the recording heads off the disk surface during spin up, spin down, and when the drive is off. This ensures the recording head never touches the disk surface resulting in improved long term reliability due to less head wear, and improved nonoperational shock tolerance.
  • neweggRuggedWD’s ShockGuard technology protects the drive mechanics and platter surfaces from shocks.

Learn more about the Western Digital WD5000BPVT/R

Model
Brand WD
Model WD5000BPVT/R
Performance
Interface Interface SATA 3.0Gb/s
Capacity 500GB
Cache Cache 8MB
RPM RPM 5400 RPM
Dimensions
Form Factor Form Factor 2.5″
Height (maximum) 9.5mm
Width (maximum) 69.75mm
Length (maximum) 100.3mm
Additional Information
Date First Available January 07, 2022
Ownership: 1 month to 1 year
Verified Owner
Western Digital Refurbished10/29/2012 8:52:30 AM

Pros: Worked fine for five months, then didn’t

Cons: Started giving me issues last month and is now completely dead. I guess I was asking for it buying refurbished instead of new, but I kind of expected it to last more than five months.

Overall Review: I usually love newegg stuff. Arrives quickly and I’ve never had any trouble before. That said I think I am going to avoid refurbished items from now on.

Manufacturer Response:
We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you may have experienced with the WD Blue, as this is not the typical experience with the product.
Our drives are rigorously tested to ensure they are in good working condition before they leave our warehouses, and for this reason it are unfortunate that you are experiencing problems with your WD Blue. Please note that there are many variables that can result in a failed drive, such as power outages, accidental physical damage, internal component failure, and computer viruses, just to name a few. Regardless of the drive’s status, be it recertified or brand new, we understand your situation and will gladly replace your in-warranty drive, as we stand by our products and their associated warranties.
How to get an RMA (Return Merchandise Authorization) or replace a defective product under warranty
http://wdc.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/8/session/L2F2LzEvc25vLzEvdGltZS8xMzQ5MjgyNzY5L3NpZC9FbWlSSU83bA%3D%3D
We would appreciate the opportunity to further assist you, and resolve any further concerns you may have with the device and/or your experience. You may contact us at 1 (800) 275-4932, or via our support website at: http://support.wdc.com/rs/. Please indicate within the online case creation or with the first support agent you speak with, that you are responding to a Newegg review, so we route you and your information to the correct team members.
Ownership: 1 month to 1 year
Verified Owner
Don’t bother5/25/2012 12:17:37 PM

Pros: It’s from Western Digital which I usually like

Cons: Failed after 6 weeks

Manufacturer Response:
We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you may have experienced with the WD Blue, as this is not the typical experience with the product.
We are very sorry to hear that you had such a bad experience with the drive. We will like to know more about the problem you had with the unit. Western Digital does rigorously test and verify all of our drives, prior to shipping, with burn-in and diagnostic tests. We will stand by our warranty policy and replace your drive for you. Follow the links below for more information.
How to get an RMA (Return Merchandise Authorization) or replace a defective product under warranty http://wdc.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/8/session/L2F2LzEvc25vLzEvdGltZS8xMzQ5MjgyNzY5L3NpZC9FbWlSSU83bA%3D%3D
For helpful information on the proper handling of your drives please visit the following link.
http://wdc.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1486
We would appreciate the opportunity to further assist you, and resolve any further concerns you may have with the device and/or your experience. You may contact us at 1 (800) 275-4932, or via our support website at: http://support.wdc.com/rs/. Please indicate within the online case creation or with the first support agent you speak with, that you are responding to a Newegg review, so we route you and your information to the correct team members.
Ownership: 1 week to 1 month
Verified Owner
8/24/2011 3:41:20 PM

Pros: Great speed! You can’t go wrong with this one!

Cons: None!

Ownership: 1 month to 1 year
Verified Owner
Mixed results10/23/2013 5:02:24 AM

Pros: Inexpensive storage.

Cons: Bought two, one failed after initializing. Newegg return process is painless! Best in the business. Refurb drives are nice to have on hand to get a computer back up and running in a hurry. For systems requiring higher levels of reliability you might consider a retail drive, but I have had good results with refurb drives from several different manufacturers.

Ownership: more than 1 year
Verified Owner
never worked8/5/2013 8:07:21 PM

Pros: referred to Newegg.com by a very good computer source.

Cons: I was sold a bad hard drive. Still have the bad hard drive.

Overall Review: Purchased this hard drive, thought more was wrong with the computer. Finally paid to have a computer store look at it. The computer tech advised hard drive bad.

Manufacturer Response:
Hello Sally, we are sorry to learn that the drive you purchased was non-functional on arrival. We recommend replacing your in-warranty drive via our RMA procedure, either online or by phone.
How to get an RMA, (Return Merchandise Authorization) or replace a defective product under warranty
http://wdc.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/8
In case you have any other questions or need some additional technical support, please contact us at 1 (800) 275-4932, or via our support website at: http://support.wdc.com/rs
Please reference this web review so we can transfer you to the appropriate department.
Ownership: 1 month to 1 year
Verified Owner
Failed after a few months4/14/2013 10:30:39 AM

Pros: It was cheap, it worked for a few months.

Cons: It died just outside of the manufacturer’s warranty. I should have read the specs closer, only a 90-day warranty on a refurbished hard drive?!

Overall Review: 🙁

Manufacturer Response:
We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you may have experienced with the WD Blue, as this is not the typical experience with the product. It is unfortunate that you have experienced a drive failure in such a short time frame. We would appreciate the opportunity to further assist you, and resolve any further concerns you may have with the device and/or your experience. You may contact us at 1 (800) 275-4932, or via our support website at: http://support.wdc.com/rs/. Please indicate within the online case creation or with the first support agent you speak with, that you are responding to a Newegg review, so we route you and your information to the correct team members.

Điểm nổi bật

  • 5400 RPM 8MB Cache SATA 3.0Gb/s 90 days limited

Sản phẩm tương tự

Khách hàng cũng xem